Wednesday, 12 November 2008

menghitung hari...

Dalam kepala ni asyik duk menghitung hari je..hehehe..bukan menghitung atau membilang apa..cuma duk menghitung bape hari je lagi nak cutiii sekolaaahhhhh!!!! (masa cik dina menaip ni tinggal lagi 3hari.) seronoknyaa yang tak terhingga..walaupun sebelum- sebelum ni pun bukannya xpenah cuti sampai sebulan dua..(masa menganggur dulu)..tp cuti kali ni lain..sebab rasa penat+ tension + letih + apa yang sekawan dengannya lah..akan hilang hari demi hari..

Jadi..para cikgu- cikgu, anak- anak murid..'SELAMAT BERCUTI' cik dina ucapkan ( jgn jealous ye cik emy)..rancanglah percutian anda dengan sebaiknya..(cepat..mas & air asia tengah buat promotion ni)

Hmm..buat cik Hamidah Nor..selamat menghitung hari bahagia jugak..jauhh benor cik dina nak terbang ke Jeniang nunn..

........z z z z z z esok hari anugerah cemerlang pulak...

2 comments:

Tulip said...

bestnya cikgu ada cuti panjangggggg.....jelessss...:(

p/s: kemanakah destinasi percutian cik dina kali ini?

:D

eL^Deena said...

hehehe..aya pun cikgu jugak..cuma besau lagi :D..hmm destinasi percutian yang sudah tentu ialah balik perlis..yg lain tu masih dlm perancangan..duk cari tarikh sesuai hehehe