Friday 16 October 2009

tahniah!

Ohhh sebelum tu..cik dina nak mintak maaf la banyak- banyak to kak ani, cikgu amad, siti..hmmm semua la cikgu cikgi kat sekolah tu. sebab 'saya' yang sorang ni telah bercuti lebih awal dari anda semua...MAAFKAN SAYA..MAAFKAN SAYA..MAAFKAN SAYA (sila nyanyi ikut nada p.ramlee)


cik dina terpaksa men'cuti'kan diri hari ni dari pegi bekerja..(saya kan memang workaholic..ngeh ngeh ngeh..) sebab nak attend konvo adik..majlis dia ni berlangsung pada sesi pagi..cik dina pun kena la apply cuti awal- awal lagi. lagipun cik dina sorang je yang dapat 'enterframe' konvo dia yang kali ni..orang lain kena kerja..



tahniah en jebat! errr..syafiq.



nadia juga..(adik ipor..)



mak dan abah juga...(bagi pendidikan untuk kami semua...)



ini dah bukan majlis konvo..macam jadi majlis bertemu besan!!



nota hujung : sungguh meletihkan bila kena jadi 'camerawoman' di bukit- bukit yang tinggi..nasib la kan..tokey blog takde gambo sendiri arini.

No comments: