Monday, 12 October 2009

c.a.m.p.i.n.g.

Penat.Letih.Mengantuk.bengkak kaki.sakit kepala..apa lagi ek??? semua nya ada laa..penyakit- penyakit yang segala macam ni memang biasa kalau pegi camping. Dulu zaman belajor ye la jugak kan sebab semua aktiviti kena buat..tapi ni cikgu- cikgu dah jadi 'mando' pun tetap sakit- sakit.adoilaaa..bila 'saya' boleh cuti nii...??

cik dina nak tepek gambar je sepanjang camping ni. tak larat nak tulis dah la..kepala sudah berat maaa..mau jatuh je rasa..sila lah tengok ye..

Tempat : Impian Resort, Hulu Langat
Hari : Sabtu & Ahad
Tempat tido : chalet ( cikgu je ye..tu pun letih lagi....)
Makan : masakan ala Jawa (sesi berjaga malam makan BBQ bagi yang makan sambil pejam mata)


sebelum bertolak..cikgu mahadi bagi briefing



sila buat pendaftaran disini!



murid tengah buat 'ice breaking' cikgu makan ice-cream :D



"mai cikgu siti nak ajaq main alat muzik tepi sungai..ngeh ngeh"



daripada masuk untuk rempuh halangan baik berdiri amik gambar je..



ikhtiar hidup untuk makan telur rebus



nota hujung : sambung episod lain pulak..blood pressure turun lagi.

3 comments:

myni said...

sapa yang makan BBQ sambil pejam mata tu... Cikgu Mad pecah rahsia ya!!!!

cik dina said...

hahaha...sape lagi kalau yg bertugas jam 3.00 pagi tuuuu

myni said...

tgk gambar 3 org kat atas tu... terselit jg gambaq bdk kecik tu. hehehe...