Thursday 20 August 2009

Preparation..

Persediaan menjelang Ramadhan..orang lain sibuk membeli keperluan hari raya nanti, tapi cik dina dan teman se'kuncum' nya sibuk buat persediaan lain.hehe..Kami bertiga keluar makan lagi.yang sorang amik 'half day' keje, sorang lagi mc.bagus la sangat..'saya'la tu yang rajin pegi keje. adoilaaa..bila la cik dina ni nak berdisiplin?? sungguh tak bagus untuk kesihatan lebih- lebih lagi cik kancum a.k.a pn azimah masih lagi dalam rawatan.


makan untuk hidup @ hidup untuk makan


sorang dengan baju seragam, sorang lagi sempat balik umah tukar baju.

lokasi makan tengahari di 1Utama memang pilihan yang tepat. Dapatla cik dina dan cik kancum mencuba beberapa barang yang bakal menjadi hasil pengeluaran tunai bulan ni. cik kasturr..jangan lupa ye 'order' barang 'saya' tu..

........................................................



weiii..bukan 'saya' ye yang nak membesar dengan kuat..dah cukup besau dah ni. Semalam, di sekolah..encik Horlick bersama rakan- rakannya telah menyerang sekolah cik dina. Sesi peperangan kali ni takde sorang pun warga sekolah yang gagal. Semua berjaya disebabkan setiap sorang dapat minum HORLICKS!
(thanks en.horlicks bagi cikgu- cikgu minum horlicks dalam bekas BESAU)



nota hujung : dikesempatan ini, cik dina ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan..moga Ramadhan kali ini lebih baik dari yang sebelumnya dan bersama- samalah kita berusaha mendapatkan 'bonus' yang paling berharga ini.

1 comment:

saya_tak kuat makan... said...

uahniah! ko okang memang pandai makan ... ha ha ha!!