Friday, 24 July 2009

sungguh

Ohh..sungguh tidak ku sangka..sungguh gelihati tengok cik kuncum dan cik kastur menyanyikan lagu yang sungguh merdu dalam kereta..sungguh..banyak sangat sungguh nya..sungguh terkejut + sungguh gembira dan banyak lagi lah sungguh..sampai jadi bersungguh- sungguh. Terima kasih di atas segala- segalanya.. Bermula dengan ucapan yang bertalu- talu..(ohh..malu SUNGGUH 'saya' tau)
sampai kan nak ke hospital pun ada sungguhnya..SUNGGUH terkejut!
Lafaz syukur yang tidak terhingga ke hadrat Allah swt yang mencipta diri ini dan masih lagi diberi kesempatan untuk bernafas dibuminya pada usia ini..aminn.


cik oat + cik dina + cik imah




macam main tukar- tukar hadiah pulak!




thanks for the very sweet song! haha



Anyway..terima kasih yang tak terhingga untuk semua di atas ucapan dan segalanya..(sama ada yang dikenali atau tidak dikenali)..May Allah bless you all..tiada apa yang mampu dibalas kerana cik dina hanya ada sekeping hati (sekeping ke??) untuk dikongsikan bersama- sama dengan anda..love u all very very much..thanks for all wishes.

3 comments:

saya_birthday bulan lalu ... said...

Happy Birthday ...

cik dina said...

thank you..:D

azur said...

CIK DENA.,
KO NYE CIT CAT TAK KUAR PN..CANER NK CHAT CHAT..DIE BLANK JE LA...HUHUHU..

WEH LAWO LER GAMBO TUH..RS MCM MKN KAT TMPT MAHEY JE..WAKAKAKAKAAKA