Monday, 20 July 2009

kenduri lagi

Selamat Pengantin Baru untuk cik maizura..oh, sekarang dah jadi puan ye.Pn Maizura dan pasangannya En Rahim semalam. Sungguh jauh perjalanan meredah bukit bukau nak sampai ke sekinchan tu. Sape- sape yang nak buat kenduri jauh- jauh tu sila la maklumkan awal- awal supaya 'saya' ni boleh bersedia untuk mencari tukang teman. `Ala kulli hal..semoga berbahagia hingga akhir hayat..


tersenyum malu!




pengantin lama..





nota hujung : Rasa seronok bila pegi kenduri sebab masa ni lah dapat jumpa kawan- kawan lama..dapat cerita kisah dulu- dulu..naik keretapi ayam!

4 comments:

saya_pengantin baru ... yang lama said...

seronoknya 'bakal pengantin' menyambut pengantin baru ...

cik dina said...

hahaha..mesti la seronok..

azur said...

cik deen,
aku rs mcm kenal maizura dgn sorng lg sblh ko tu pakai tudung pink tu...tu bdk kisdar kan??kim salam yek kt depa..diorg tah ingat lg kat aku tah tidak..huhuhuhu

cik dina said...

oii cik oat..yg kawen tu mai..dia kan duk kt blok sebelah yg ko lari g mandi bilik air sana..yg tudung pink tu faizah..bilik sederet kita sebelah ngn toilet ujung tu.