Sunday 13 September 2009

Iftar @ Intai- intai

Kedai encik Bahar?? encik Bahar mana??


tokey kedai


Soalan dari diri sendiri la ni..sebab cik dina tak tau pun tempat untuk iftar kali ni buat kat situ..kedai duk tang mana pun cek tak tau..kira nasib baik la..cik kancum sudi untuk menumpangkan 'saya' dan rakan- rakan yang memang dan sememangnya malas untuk membawa 'baja hitam' di saat- saat jalan penuh dengan 'pahlawan' masing- masing.

Iftar tahun ni untuk Puteri Gurls..ehh..dah puteri..gurls lagi?? hmmm untuk puteri wilayah gurls school a.k.a classmate yang bertempat di Restoran Intai- intai..milik encik Bahar a.k.a Akademi Fantasia punya apa ekk??.

Makanan yang disediakan pun takde la tertumpu pada masakan ala- ala kampung je..yang macam cik eyna kabor kan pada cik dina tu ye..tapi bermacam- macam jenis ada..ala- ala Arab je takde..

Antara yang datang kali ni pun still seperti selalu la..GBS..dan ada jugak muka- muka baru..hehe..thanks to kak ju and zila yang boleh hadirkan diri anda untuk memeriahkan majlis lagi..serta puan- puan yang sentiasa takkan meninggalkan si kecik dan hubby..pn yana, pn fadh dan pn afniza a.k.a AF breep2..tak lupa jugak untuk bakal puan ye..cik faie.hehe.

Sambung tengok gambar je laa..takkan nak cerita dari A to Z kann..sure nak taip tak boleh. Sebab ada adegan- adegan lawak dari cik kancum a.k.a pn imah..


cik kancum yang masih terkawal lagi..


makan banyak agaknyer..tu yang biji mata jd merah masing2


my sedara a.k.a fadh.'dia tetap dia'


panca sitara..nasib tak pakai spek itam je


pose jari telunjuk from cik kemma..adoii semua ikut



Ucapan mohor besar dari Restoran Intai- intai : Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir dan Batin..

No comments: