Tuesday 15 March 2011

::: all in 1 :::

Assalamualaikum..im back!! cewahh..cik dina kembali bertamu untuk hari kedua cuti sekolah..alhamdulillah..takde lagi resah gelisah fikir dapat cuti atau tak kali ni..bercuti lah sepenuhnya..:D

Cerita pertama...upss bukan, tapi gambar pertama yang kena tunaikan home sweet home yang tak dapat uplaod sebab saya budak baru belajar guane nak upload gambar dari henpon terus ke blog...still in learning process..so, let the pictures do talking!



kak yanti..ni la baiti jannati yang masih under renovation. tapi ni gambar masa mula- mula projek berjalan *wink* sekarang alhamdulillah banyak dah siap..




gambar ni jugak kena tunjuk sebab dah janji (berkurun la kann..)dgn melda, shishi, emy n eyna..meja besar dengan board yang luas sampai menghias sticker sebesar- besarnya.




Dari sisi depan..hanya bertahan 2bulan aje..then dapat tempat baru pulak. tapi cik dina punya barang masih berlonggok kat situ.walaupun dihujung dunia..tapi tempat paling best untuk ZZzzz




Hydrangea.berangan- angan nak tanam kat umah kerana sudah terhasut dengan cerita masak- memasak Tina Garten - Barefoot Contessa. hanya dapat yang kaler ni je yang ada satu- satunya kat HOUZ. Disebabkan kegelojohan diri sendiri yang tak sabar- sabar nak tengok dia mekar berwarna- warni dalam tempoh 3 bulan lagi..musnah lah si HYDRANGEA ini apabila jatuh terperosok.huhu...habis angan- angan saya.




expressoup!!! sedap sampai cheese habis sebotol




cheese lover likes durian's lover..:D



:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

wallahu'alam..
Rasulullah saw. Bersabda bermaksud:
“Sebesar-besar kebajikan itu ialah berakhlak dengan akhlak yang baik, dan dosa itu ialah perasaan bimbang dalam jiwa dan engkau tidak suka keadaan itu diketahui oleh orang lain”..

No comments: