Tuesday 20 January 2009

1001 hari

Mmm entry ni saje je cik dina nak cerita kisah 1001 hari (cewahh..kalau mawi 1001 malam)..masing- masing masa di sekolah telah dikejutkan dengan kedatangan cik 'pelawat' yang memang kami semua tak jemput..huhuhu.

Awal pagi lagi, tengah sedap cikgu- cikgu ni dengan kerja pentadbiran dan urusan masing- masing..terpaksa beralih arah dan tumpuan seketika bila 'encik- encik' dan 'puan- puan' ni datang dengan fail masing- masing untuk menerima laporan terhadap apa yang patut dilapor.

Kelam kabut jugak la kami semua ni. Bukannya keje tak siap, tapi segalanya perlu 'perfect'. Dari segi pentadbirannya apatah lagi dari sudut pengajaran & pembelajaran. Biasala, bila dah 'bos' ada kat depan, ade ke pekerja yang berani tak buat kerja??hehehe. Murid- murid pun semangat bukan main. Ye lah, ada orang lain yang duduk sekali dengan diorang. Time ni la nak tunjuk taring masing- masing.

Syabas cik dina ucapkan kepada semua rakan se'cikgu' kerana dapat menunjukkan prestasi yang baik dan memberi kerjasama kepada 'encik- encik' dan 'puan- puan' tu.

^_^ nak dtg umah orang bagi tahu dulu^_^


No comments: