Thursday, 11 December 2008

huhhh

Tak tau nak cite ape dah la..duk rumah hari- hari pun ..bosan jugak.cuti panjang memang best..tp bila sampai ke tahap yang paling membosankan..hmm cik dina dah tak tau nak buat apa..(walaupun ada je lagi keje yang boleh buat..hehehe)..mm..sambil2 duduk- duduk dgn adik cik dina yang bongsu ni..hari- hari duk tengok depa main game bola sepak dlm laptop..nk join main sekali..xreti.mesti kalah punya.hehehe.
Sambil duduk- duduk, serve internet..terkeluarlah satu lagu..
'wonderpets, wonderpets...kami dah sedia!'
Hehehe..bukan suara dari internet, tapi si bongsu ni yang menyanyi..apalagi..terus la nak cari cerita wonderpets pulak.ooohhh sungguh x sangka 'saya' masih lagi berminat dengan cerita kartun..

1 comment:

Tulip said...

seronok betol cuti panjang...