Wednesday 9 December 2009

"pengumuman...pengumuman.."

1.

:: shila ::


2.

:: taty ::


3.

:: jart ::


4.

:: eyna ::


5.

:: emy ::


6.

:: mel ::


7.

:: oat ::


8.

:: imah ::


Siapa mereka- mereka ini di hati saya?? oohhh ini lah teman sehati sejiwa..hehe. suka duka bersama. dari zaman busuk- busuk, comot- comot, sampai dah jadi cantik dan pandai bergaya..[cik taty dengan gaya bulu mata BIRD]..

Semua nya ada cerita disebalik tembok simen asrama puteri..setiap dorm yang berbeza- beza yang telah menghunikan berbagai- bagai jenis karektor si penghuninya. dari yang malas bangun tido, sampai lah yang terlalu rajin untuk turun ke bilik study [ sampai rasa nak tido je kat bawah tuu..]

Zaman remaja yang tak boleh dilupakan..gambar je takde. Maklumlah, nak beli camera sendiri pun duit tak cukup. Yang ada tu pun mintak kawan- kawan tolong cucikan. Guna filem lagi..

Paling best bila teringat masa bulan Ramadhan. Masa untuk balik ke hostel dilanjutkan sampai ke pukul 10 malam. Tak seperti bulan- bulan lain yang mana masa yang ditetapkan ialah pada jam 6 petang. Tapi 'saya' ni tak pernah sampai ke hostel jam 10 malam..kononnya nak bersolat terawih jemaah di surau hostel. Biasalah, bila dah sampai ke bilik, jumpa kawan satu kepala. Takde jadi nya solat jemaah tu..borak berjemaah ada lah!

Warden kami masa tu..
Pn Jarina
Pn Sharizah
Ustazah Mariam

Antara tiga- tiga orang ni..dengan mek yam je yang selalu kami kena.[eh, ke kami yang selalu kenakan selipar dia??]

Pasal tak pegi solat terawih..kena jenguk dengan mek yam jugaklah! Punya la takut..sampai menyorok bawah katil. Kami ingat dia tak nampak. Hahaha..Jangan haraplah nak lepas!


Ya Allah..muliakan lah guru- guru kami ini..balaslah jasa mereka dengan syurgaMu..amin.

5 comments:

Anonymous said...

dina..ske sgt post neh..hahhaha
:cik emy:

cik dina said...

hehehe..best kan. kena diri masing2..haha.ada lg post kt dewan makan..huhuhu

azur/akhir said...

aku menumpang jew..
papepn..mmg bes ar dina..

cik dina said...

ko tumpang ape?? g kedai mamak ek?? hahaha..biasa2 je lah

Anonymous said...

bes jugak...